piątek, 31 stycznia 2014

Harry Potter *-*

                                                                                Hej !!!

Już jutro kończą mi się ferie ( Czemu ?! ) znowu będzie mniej czasu na czytanie. Ale wrócimy do posta :) Postanowiłam napisać recenzję Harrego Pottera, serii książek która towarzyszyła mi od zawsze. Zdecydowałam się na trzecią część, która zdecydowanie jest moją ulubioną gdyż uwielbiam Syriusza <3



TYTUŁ : Harry Potter i Więzień Azkabanu
AUTOR : J. K. Rowling 
GATUNEK : Fantastyczna





Z więzienia dla czarodziejów ucieka groźny przestępca. W Londynie szukają go Dementorzy. Kim jest ? W Hogwarcie pojawia się nowy nauczyciel obrony przed czarną magią - Remus Lupin. Lekcje przepowiadania przyszłości są dla Harrego czystą udręką, gdyż cały czas wychodzi mu ponurak, co znaczy że umrze. Harry dostaje mapę Huncwotów należącą niegdyś do panów Lunatyka, Glizdogona, Łapy i Rogacza. Co groźnego przestępcę łączy z Harrym ? 


I cóż można więcej dodać ? Książka jest po prostu F-A-N-T-A-S-T-Y-CZ-N-A tak samo jak reszta serii. Można ją czytać wielokrotnie i gwarantuję, że się nie znudzi :) 

Naszyjnik z Insygnią Śmierci, który dostałam od moich przyjaciółek :* Jeszcze raz bardzo dziękuję <3













2 komentarze:

  1. Świetny post! :3
    Ojadnjfakf, kocham HP, a Syriusza i Freda najbardziej na świecie <3
    Harry Potter i Więzień Azkabanu to moja ulubiona część ;)
    Lupin też ma coś w sobie. A naszyjnika zazdroszczę, sama mam w planie mieć coś w tym stylu :D
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Potter<3Kocham te serie!!!!!!!!!W tym roku będę w Londynie i też jednego dnia w Oxfordzie gdzie kręcono Harry'ego.Będę w tym studiu!!!!!

    OdpowiedzUsuń