piątek, 17 stycznia 2014

Kłamca

                                                                                  Hej !!!

Ostatnio gdy przeszukiwałam serwis Lubimy czytać, znalazłam bardzo ciekawy tytuł a mianowicie "Kłamcę".
Sam opis książki mnie zaciekawił więc jeszcze tego samego dnia zaczęłam ją czytać :) Prawdę mówiąc książka wciąga i nie chcę wypuścić tak łatwo :) Teraz jestem na tropie 2 części tej książki :) Zapraszam na recenzję.


TYTUŁ : Kłamca
AUTOR : Jakub Ćwiek
GATUNEK : Fantastyka




Głównym bohaterem książki jest Loki, nordycki bóg kłamstwa i fałszu. Po szturmie na Walhallę, dokonanym przez anioły, Kłamca zostaje ich chłopcem na posyłki. Jak później aniołowie się przekonują, Loki jest bardzo przydatnym sojusznikiem, jego sztuczki i intrygi idealnie dezorientują wrogów, co możne służyć znacznie wyższym celom. Tak sądzą aniołowie, cóż nie mylą się. Ale nie wiedzą , że Loki ma własne plany.


Książka na prawda mnie zaintrygowała i mną wstrząsnęła, chociaż największego humoru i pazura nadaje postać Lokiego i jego sarkastyczne poczucie humoru :) Jednym słowem zachęcam was do sięgnięcia po tą książkę :)




5 komentarzy:

  1. Nigdy nie czytałam tej ksiązki ale mnie zacheciłaś:)
    Trafiłam na twojego bloga przegladajac bravo girl:) Bratuluje:D
    Co powiesz na wspólna obserwację :)? Oczywiscie jezeli spodoba Ci sie mój blog-Daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Właśnie przeczytałam w gazecie o twoim blogu. Na pewno będę na niego częściej wchodzić :)
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie :) nigdy nie słyszałam o tej książce :P
    Właśnie mam przed sobą gazetę z twoim blogiem. Też uwielbiam serię Harrego Pottera i mieszkam niedaleko:) Obserwuję i liczę na rewanż oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsza książka ever. zresztą wszystkie ksiażki Jakuba Ćwieka naprawde doble

    OdpowiedzUsuń